baru

asalamualaikum,,

bismillahirrohamanirrohim....


aku buat blog camnie gak akhirnya...
bukan nak tiru sesape...
and kepada sesape...sila jangan bangga...
aku xtiru ek...
aku bwat blog nie sbab frenster mmg bangang....
tiba2...
frenster tue suh aku bwat blog baru...
dia ingat bapak dia bayar aku gaji ke...
sorry en.frenster...
aku macam dah xberminat nak berurus blog ngan ko...
ko boley gi jahanam...
dgn servis sampah ko....


normally aku slalu tulis pasal life aku kt blog...



dah lame x mnaip...
naek kaku tangan ku ini...
aku baru abes exam...
exam sure susah...
tapi nak tanak aku kna wat gak...xkan nak biar kosong...
even study last minutes...aku dapat la hentam sket..

alhamdulillah...
ngam2 aku abes exam...terus dapat keje...

tankyu kat abg khalid...

rekomen aku keje dgn mber dia...
tapi aku da dapat rasakan...
seblum aku benti...
aku mesti maki bos aku dulu...

kepada jefree...siap sdia lah untuk di maki...
aku mmg agak xpuas ati la dgn ko nie...
even baru 4 ari keje...
aku rase  ko idop cam sampah...

ko tau mngarah...
tapi ko xboley bwat ape yg ko arah...
ko tggu jer...
aku diam bukan aku bodoh...
aku diam sebab bagi can kat ko tunjuk kepandaian ko...



seb baik agak kembang la gaji yg company bayar...
ok la...
aku tabah habiskan cuti aku bersamamu jefree..


agak terasa diri ini bertanggungjawab penuh terhadap khidupan...
jgn tye knape...
korang sendiri boley nilai ape yg korang rase kat sesorang...
xde sape nak halang...
ko nak maki...ko nak bertumbuk...silakan...
kalu ko mnang tu hari kau...
kalau ko kalah...
dunia ni bukan tmpat ko....
pegi la bwat ape yg patut...
cari dunia yang boley tunduk dan ko kalahkan...


aku orite jer...
aku tak kaco ko...ko jgan cucuk aku...
aku tampo kang sia2 jer...


ko tunjuk ko kaya...
aku xksah...ok la...ade sket aku ksah...
jujur xsemestinya salah...

ko tunjuk dpan aku....
ko citer itu ini...
aku tau ko mmg hebat...
tapi aku xtau ape motif...????
mak ko suruh wat camtu ker??...
ingat aku nak dengar...
gi jahanam....
aku ade kelebihan gak...ko ade kekurangan gak...
ingat sket ko tu meminjam...bukan memiliki...
ade hari...owner dia amek balik gak...
ko tggu jer...
xpyah la mnganjing aku dgn hidup ko yg perfect tue...
aku happy jer dgn life aku...
kalu aku x mintak....
plis jgn komen...


aku xperlu la...
ko simpan tunjuk ajar ko...bagi kat anak cucu ko...
kang anak ko kurang ajar....
sila salahkan diri ko sendiri...
sebab ko dah habeskan tunjuk ajar ko kat org lain...

go back to your hell bloddypoorsucker....MACAM BAGUS!!!!.....


Tiada ulasan: