TAK LEY TIDO

aku baru bgun dari tido...mmg sgaje aku off handphone...
malas nak kuar...aku ngantuk sgt lpas maghrib tadi aku pon decide aku nak tido tanpa diganggu oleh jemputan lepak di mana2 maple...

last nite cukup la aku da kuar lepak kat khulafa'...tadi pagi keje mmg berat giler mati...sume sebab xcukup tido...haram jadah tol...aku pon tido kat tempat keje tadi...seb baek weekday....kalu weekend sure ramai org...xbley la nak tido...

last nite pon ade something yg aku rase xsdap jer...cam bengang pon ade...
ade lar sorg member aku nie...
nak kate sial...xsial...xtau la nak label pe...

aku ajak kuar...tapi kat msg tue aku tulis "jom belanja aku makan...kan da dpt byk rezki"...dari mane sumber rezki tu aku xnak la citer...tp sumber yg baik la...itu poun rite after dia citer kt aku cmner dia bley dpt byk duit...
aku pon xde la niat nak pow dia sgt...aku pon stakat nie maseh murah rezki lagi...
sajer je bgi ayat camtue...then dia reply..."malas...aku nak tido la...xde rezki ko la ari nie aku nak blanjer...ari tue kan aku da blanjer"...huh...agak terasa la bile dia cakap camtue...mcm mngungkit pon ade...dia ingat aku nak sgt ke...tapi xpe lar...aku wat dek jer...dia silap cakap kot...then aku bgtau aku nak kuar dgn mber aku yg lgi sowg nie....huh...tapi 2 3 hari sebelum tue ade dia anta msg kat aku inform aku pasal kemewahan yg dia dapat...(even sumpah aku xtye)...aku pon cakap bagus la...alhamdulillah...bley la aku makan nasi goreng ayam tiap2 ari...huh...dia pon cakap xde hal...aku pon wat dek jer la...sampai la semalam...bru aku ade mase nak ajak dia kuar...then dia wat cenggitu lak...aku pon kuar la mlm tadi...otw nak kuar tue dia tepon plak ajak kuar...aku cakap la aku otw gi khulafa...dia cakap xpe la...aku pon wat dek je la...skali aku tgk phone byk jer msg...aku xsdar....aku tgk msg dia pon ade....pastu aku wat dek jer la...dan2 dia anta msg skali lagi cakap aku da kupe dia...xnak reply msg dia...FUCK OFF!!!...jerit hati kecilku....dia yg kate dia nak tido...so what...duduk je la kat uma...tido...mls la aku kaco...bodo ke x tue??...dah r...mcm bangang sgt jer....mls aku pk lagi....




hurm ari nie keje ok jer....

jefrree offday...aku bukak kdai...tapi haram jadah...aku datang kol 8...bengkek jer pompuan tue tgk aku....aku pon say sorry la...bangun lambat sebab lepak lame sgt mlm tadi...hurm...best la keje time jefrree xde...aku gi merayau...rehat 3 jam...tido...mcm xkeje jer...hurm ok la....

gi merayau ngan anson...lepak maple lelamer...borak2...and dia bgtau aku...dia da xlame keje kat situ...tggu bapak dia balik dari oversea...dia nak tolong bapak dia uruskan company...pastu dia citer bapak dia ade pojek kat serawak...wat empangan ape ntah....dia ajak aku join keje dgn dia...dia suh aku quit study...keje ngan company family dia...suh ukur bahan2...stok simen...stok kayu cerucuk...hurm dia kate gaji bley cecah 8k sebulan...giler sape xnak...tapi tu la...aku cakap kat dia...bagi aku habis belajar dulu...aku ade degree kang aku datang cari dia....aku xtau la...anson nie mmg jenis xramai kawan kot...atau senang citer xramai yg bley tahan dgn perangai dia...tapi aku ok jer....ntah nape dia baik sgt dgn aku..bagus la ade org camtu di sisiku terasa besyukor sgt....

okla ...lenkali upd8 lain...

Tiada ulasan: