sila btulkan...

hampir separa pekan konglomerat utusan tuhan turun...

dibawa bersama parcel parcel barokah untuk cucucucu adam alaihisalam...


sedang cucucucu adam masih lena bertelagah bersama syaitan ciptaan sendiri...


jauh dari good news dicetuskan fadhilat di ucap pendeta...


ada yang selekeh dimasyghulkan duniawi....


ada yang selangkah lagi menapak ke firdaus...


ada yang terus menjurus ke laluan ke jahanam...


ah!...sekali lagi detik beranjak....


aku tetap pakukan irama ini dalam most recent playlist...


optimis jauh dari pesimis....


bila iblis terus menangis...


aku harap buah ini terus ranum sampai infiniti...


aku harap tiada lagi ulat menggigit daun nametag ku di lauhulmahfuz...


aku harap kuasa mega itu gugurkan daku dalam warna yang cukup hijau...


cukup serba serbi....selayak posisi dibawah arash....


kerana kepudaran diiring kegersangan tak sanggup lagi ku tanggung...


aku tak mahu dilelong murah...


aku tak mahu dilontarludah...


aku tak mahu di palubelasah...


aku sayang semua sekali yang membantu untuk terus bertahan langkah...


aku sayang...aku rindu...aku sumpah!...




STRICTLY PLEASE OBEY =>


“Barangsiapa makan bawang putih atau bawang merah, maka janganlah ia mendekati masjid kami dan hendaklah ia shalat di rumahnya, karena sesungguhnya para malaikat itu juga terganggu dengan apa-apa yang mengganggu manusia” [Al-Bukhari, kitab Adzan 854, Muslim, kitab Al-Masajid 564]

!rapatkan saf dan jaga peredaran udara dalam saf jangan sendawa sesuka hati!

Tiada ulasan: