rimas

sauh milik juragan turun lagi kepada dasar putih pentas sunda...


untuk hormat mega oren yang selalu lari kepada hitam sejak azali....


para junior hebat sekali bila mereka kata daerah ini aku punya....


siapa sedar semalam daerah ini bukan kau punya....


unggas pulang riuh macam pasar borong tawar menawar....


aku tak tahu apa mereka bincang dalam bising bising....


tiba satu sudut sedih terlihat burung enggang tanpa pulangan....


aku singgahkan doa wakil diri penuh harapan pada tuhan untuk dia senyum....


monologist bersuara = [makcik...keep on rockin!!...kalau tak today....tomorrow might be ok...]



desir debu sore itu tampak segan untuk masuk bergendang atau bercabang ke seluruh tanah....


lebih ramai yang berdekah dan yang resah sudah pasti bernasib entah....


bintang sudah angkuh bergemer8 usir solar yang pasti akan esok pagi padam buruj berpanah....


ah!!...aku sudah kan resah dengan inference aku juga pernah susah....


mereka terus jerit jerit...jerit jerit....dan...jerit jerit...ya!...bingit ah!...


frasa bagi menyudah....."mama....jom balik....dah nak iftar dah nie.....sambung esok ye...."

Tiada ulasan: