SAYONARA PAL!!

sayonara kau semalam masih terngiang ngiang...

canda tawa kau semalam masih terawang awang...


keluh kesah kau semalam masih berlinang linang...


aku belum sempat buat kau tenang....


aku ingin juga bawa kau terbang...


dalam satu kisah petang yang seyogia buat kau senang....


aku ingin mentari senyum terkekang...

melihat aku dan kau memintal benang...

mengait pakaian untuk sepertegak awan terbentang....

hari ini aku terbang terkapai seorang...

kerna kau telah jerih mengait benang...



TABIB : im so sorry...I've try my best....



menggigil aku kesepian....

meraung rawanku ketandusan....

bagai mega petang yang tinggalkan bulan....

bagai senja suram yang di jirusi hujan.....

aku pintalkan ini untuk bulan yang ditinggalkan mega petang....

aku nyanyikan ini buat senja suram yang dibasahi ujian....

Mereka bilang kau tak punya apa-apa
Namun bagiku engkaulah kisah silamku
Cerita lama kisah suka dan duka bersamamu




semoga mereka cekal kerana takdir manusia TUHAN yang pegang....




2 ulasan:

Asma’ AB berkata...

(T_T) sedih ak bce entry ni

rhazes mohamad berkata...

oho...nah tisu...huhu