GEMPAR : FREE MASON DAN AGENDA TERSEMBUNYI

*amaran : entry ini banyak bongok..


Salam

dewasa kini kita banyak terdedah dengan iluminati dan pembongkaran hidden message dalam kod kod masonik. jadi makin ramai dari kita yang paranoid, "alamak ada kuasa jahat di luar sana yang rancang nak takluk dunia"

dan banyak lagi keluhan ketakutan orang awam di bandar yang mempunyai internet, sedangkan keadaan ini lagsung tak menggugat pakcik pakcik tegar yang ngeteh di warong warong di simpang jalan. makcik makcik pula masih cool menonyoh sireh di depan pintu rumah jiran sambil mengumpat.

mereka masih cool. tapi apabila internet diperkenalkan dan sekumpulan ahli kaji masonik buat kajian maka ramai pula nak turut jejak langkah mereka. cari hidden message di sana sini. siap ada yang sanggup sengkang mata terkangkang menelaah artikel masonik tak kira lah dari apa sumber sekali pun.


ada ura ura mengatakan pembesar masonik bertungkus lumus memperkenalkan masonik dengan membuat rapat umum bermula dari kawasan luar bandar, mereka juga menyumbangkan dana untuk pembangunan kawasan luar bandar.

untuk meluaskan lagi publisiti mereka, mereka juga memperkenalkan program jalur lebar di kawasan bandar bandar, maka apabila ada berita baru pasal free mason maka ianya akan lebih cepat sampai kepada geek geek yang ambil jurusan informal : kejuruteraan free mason di universiti bedebah yang entah dari mana datangnya.


ada juga sesetengah ahli kaji masonik yang alim dan hebat hadis mengaitkan hidden message masonik dengan hadis hadis atau ayat quran yang entah kena atau tidak dengan situasi.

ada juga yang kait kait dengan phrase dalam Bible, the point is (no offense for my Christians fella..this point is specially goes my Muslim fellas who put their trust ultimately most in Quran ) ; korang percaya ke bible yang korang claim banyak percanggahan dan manipulasi tu??...ha!..jawab..

tak kisah lah apa cara yang digunakan sekalipun. the issue is tak payah paranoid sangat boleh tak?. macam apa je. macam bila tengok piramid sikit mesti masonik, bila tengok satu mata sikit mesti masonik,

habis dipunggah semua klip video, lirik, lady gaga, dan macam macam item lagi.

itu bukan hal aku, jadi aku tak ada lah kisah sangat, plus. peduli apa aku.

di sini aku juga ingin tampil dengan beberapa alasan yang aku nampak kenapa masonik dan iluminati sekarang ni macam topik hot je.


sebenarnya, kewujudan masonik ini telah lama berabad dan berkurun seperti yang kita sedia maklum, cuma pembesar masonik dulu jenis yang humble dan low profile, so diorang tak kisah la kalau tak famous janji perjuangan mereka kudus dan telus.

tapi sebaliknya pembesar mason sekarang ni macam cilaka, teringin sekali menempa nama di persada dunia, makanya diorang guna the arrival untuk tarik perhatian dunia. akibatnya budak tingkatan tiga pun takut nak pergi sekolah sebab tali leher cikgu mereka ada unsur V masonik.

selain itu mereka juga ingin menjadikan semua benda di bawah pengaruh mereka dengan menggunakan bentuk bentuk geometri tipikal sebagai modal, jika ada monumen yang dibina berunsurkan piramid maka ianya bangunan masonik. Masonik rule the world la konon. FO

padahal, tauke sunway pyramid pun tak tahu apa kejadahnya free mason nie. yang dia tahu cuma cari duit, bisnes, cari duit, bisnes, itu je. tiba tiba budak budak yang dah tak into dengan dunia shuffle mula nak tunjuk bakat  dalam bidang research nie ralit cari hidden message dekat sunway piramid.

jika diperhatikan untuk jangka masa panjang dari sekarang nie, kalau betul sangat lah agenda cilaka masonik yang digembar gemburkan oleh the arrival. aku nak tanya, lepas rule the world dia nak buat apa?. nak suruh sorang sorang manusia dekat planet ni sembah dia?.

damn, sebagai orang islam yang meletakkan keyakinan sepenuh hati kepada kuasa Allah dan tugas malaikat mekael. korang nak takut apa?. nak paranoid sangat pening pening kepala kaji hidden message untuk apa?.

better korang cari ilmu yang lebih bermanfaat dan menyebarkan demi kemaslahatan ummah. (ouh...ustaznya...) sambil tadah tangan mintak lindung dari ilmu yang tak berfaedah

berbalik kepada isu masonik yang acah acah bagus ni. Kalau hebat sangat kenapa nak guna hidden hidden message bagai?. kenapa tak direct je?. bapuk kan?. damn la. kalau kau hebat sangat block la weh tak pun delete blog aku ni. F. off la..(emo...)

ah!..menyampah la aku nak cerita pasal free mason lagi... shal la...tak ada mood la...blah dulu la...

for the record : pun malas nak taruk...damn!

2 ulasan:

azian azman berkata...

ceh,,,entry ni byk berunsur emo..
mcm la ko yg terkena batang idung..
rlex la weh..bnde2 ni dari dulu smpai skang x de penghujungnye..
bak kate senior aku "ari ni da pikirkan masalah umat?"

so better kite (tunjuk ke arah sane) kite (tunjuk ke arah situ) dan kite (tunjuk ke arah diri sendiri) ini pikir masalah umat skang...

wohoo..mengomel panjang..adios!

rhazes mohamad berkata...

entah kan?...apsal ntah aku emo...macam ape je...haha