BROKE

salam

im broke. but i had a wishlist, i started to think that money is important just now.

dari itu aku mula rasa yang wang simpanan adalah vital untuk waktu waktu crucial sebegini. people will get creative when they urge on something, and sometime it'll lead into stupidity and ignorances. that makes me trying so hard to survive dalam situasi macam nie.

damn.

dewasa kini aku kerap buat silap silap minor yang mengundang kecelakaan kepada diri sendiri, you wanna know how minor is that?. its like macam korang tengah susun domino kiub dan tak sengaja tersenggol satu daripada 60% done susunan domino kiub tu.

tak faham?.

kira macam korang bawak senapang patah masuk hutan nak tembak burung kedidi atas pahon ara. dan suddenly an ant drop to your leg and bite it. your aim deviated and you say "Fuck fauna! stop collaborate will ya?"..

tak faham jugak?

pergi bukak blog lain lah menyampah aku layan orang loading.

aku nak cari fund untuk program universiti, aku nak 5 grand. so ada mana mana CEO company yang baca blog aku [in case ada] silalah derma kepada aku 5 grand and maybe i could help you with taxation escape mission. and your sponsorship will be appreciate exaggeratedly as you wish. i will provide you with further detail  for any inquiry.


in a mean time im looking for an extra bucks, im selling my cellphone, its Satio™. as you know this mean machine operated with 12.1MP cam and its awesome for cam lover. these are the example of unedited picture taken by satio.
satio [ini bukan kamera satio la]
sesuai untuk menangkap gambar grafik kad yang rosak

sesuai untuk menangkap gambar bunga bungaan

sesuai untuk menangkap gambar buah buahan

sesuai untuk menangkap gambar makan makanan [nasi ambeng]

sesuai untuk menangkap gambar hasil kerja rakan anda

sesuai untuk menangkap gambar panorama sekolah sekolahan

tunggu apa lagi?. RM800 
serious buyer only.
COD area klang shah alam
what you see is what you get
boleh juga swap dengan lamborghini galardo atau murcilagho or any other equivalent stuff!.




Tiada ulasan: