EH..

salam.

sebab galak sangat main tweeter. Aku lupa aku ada akaun blogspot pulak. aha. so. this is short update, exam dah nak dekat. test dah nak habis. so far average mark 70%, masih tak menjamin.

kena kerja kuat, so doakan aku. sebab bukan senang saya nak sampai ke tahap ini tanpa sokongan dan dorongan kalian. mak ayah kat kampung. adik beradik. jiran jiran. dan tak lupa juga kepada semua fans kat luar sana yang menyokong dan menaikkan lagi martabat industri pengajian tinggi.

actually aku busy, so bila seorang pemalas busy. maka yang menjadi mangsa adalah blog, tapi aku tak peduli sebab aku tau ramai juga yang tak peduli.

ok chow.

gua main balas tweet dengan khir rahman kot. dua kali kot, bukan sekali. artis kot. bukan senang artis nak reply tweet orang. apatah lagi ahli politik. tweeter sekadar cukup syarat konon mesra rakyat. ah jari tengah.



1 ulasan: