(✿◠‿◠)

salam

diri ini mempunyai kemalasan yang rigid dan alasan yang basi untuk tidak mengemaskini blog. Semenjak mempunyai akaun twitter aku makin malas nak buang masa tulis benda entah apa apa kat sini, baik aku mengarut dekat twitter.

it was friday yesterday, macam biasa orang laki yang awesome dari segi kesihatan dan kewarasan kena pergi masjid.

selipar aku kena rembat lagi, sepanjang blog ni wujud. aku rasa nak dekat 3 kali jugak aku cerita pasal selipar kena rembat kat masjid.

you know. tak sesuai sangat nak cerita pasal kehidupan peribadi diri ini yang kurang menarik. please read another thing, kau takkan dapat apa apa yang bermunafaat at the end of your reading in here.

aku makin malas dan lembap. tak tahu apasal. maybe moral moral yang aku genggam dulu kini telah slip away  from my hand. bukan senang nak istiqamah. istiqamah itu digoyah ujian hari hari. bukan senang untuk hidup tanpa mengeluh dan merungut dengan nasib.

walhal mengeluh itu adalah satu indikator bertapa kita tidak kuat untuk menggalas ujian yang Allah tahu kita kuat untuk galas. yknow what i mean.

ah. alah bisa tegal biasa, yang kurik itu kendi yang merah itu saga, budi yang baik bercabang tiga, hancur badan jauh ke tengah, boleh saya menumpang mandi, harapkan pagar, pagar berlipat, kajang hamba mengkuang mandi.

kan?... tak faham kan?. i told you what.. pergi baca benda lain kan tadi. tu la. degil. tak nak dengar kata.

Tiada ulasan: