wah...lame seyh xupdate...

kerana kemalasan yg aku xtau berpunca dari ape...
aku mmg xsentuh kot natang nih..
even klas pon aku mcm da malas nak pergi...
rase xsabar dalam diri ini utk abeh degree...
pnat r blaja...
aku pon xtau ape yg pnat...
kalu dulu time keje aku ckp kje pnat...
ntah r...
aku pon x pham...
aku harap minggu dpan aku bley ubah...
maybe kerana cuti sem yg terlalu awal...
i need some more of long vocation ...huh...i guess...
bosan seyh....
nape idop mcm x organise giler baru2 ini...
aku sebok dgn bnda yg remeh temeh...
aku sanggup x pegi klas kalkulus ngan pogramin
utk spare wktu tido aku utk klas track n field...
hua...mantap2....
bagus ke??...
cam shithead...
memory lalu saje je dtg skodeng2...usya2 aku...
aku tampo kang... da r annoying...uwh...piss off plis...
plis stop thinking like im still interesting...
plis stop it...
am i seems like care....
u dont giv a shit...
i dont give any damn....
balik gi tgk gmbr nenek ko...
ingat balik advice2 dia....

uwh...aku xtau hidop jenis ape yg tgh ku alami ini...
sedangkan byk lagi keje nak kna bwat....
cam bodo bile bgi tiru keje kite kat org....
last2 submit...marka kna bgi dua....
owh totally asshole...
such a monkey mud loser...
the stupid generousity ever....
ill take  care of my pace later...

see ya...chow....


p/s: plis dont lebel me....jawuhnya minda hitam ku...mnyusur ruang terang....lari dari dosa...

Tiada ulasan: