ok...ok...ok...



brodband ade probb...
sgt slow....slpas upd8 firmware...
maxis mmg shit....aku nak terminate...
beralih kpade yg lain...
mindset da berubah ..
maybe x duduk uma sewa..
even da ade...
tapi depositnye bwat aku lupakan je la...
tgk la nanti camner...
kebusanan sering mnemani...
mmg damn...
sampai stu saat aku ulang alik s.alam 4 kali dlm stu hari..
ape ade kat s.alam?...
aku pon xtaw...
tgk minah2 melepak mlm2...kol 2345 pagi...
ape yg diorg cari?...
parent diorg xckp pape ker?...
the most curiously question...

"is they still have it????"

susah nak wat prejudgement...
bwah umo ade..
pkai tudung ade...
menayang ade....
uwh....lantak korg ah...
tapi diorg mlayu....

agak x manis di sana...
...............................................

kebosanan nie wat otak aku sedikit rosak... byk kenape dari jawapan.... maybe bley wat aku giler.... kdg2 tanye gak pndapat org... knape nie....and knape jadi cani... kadang sendiri2 da taw da sbb nyer.... sbb mmg da fixed...and xde usaha nak ubah... or maybe it born to be that way....
...................................................

kenape nazi serang yahudi... knape yahudi serang palestine... knape u.s acah2 bagus... nape pbb mcm bodo... nape kat malaysia nie ramai jer professor, PHD, master,degree, dip, tapi nape masih x bukak mate... nape kebenaran perlu di kekang... nape x ramai yg bsuara.... nape susah sgt nak amik tndakan utk pnyalahgunaan kuasa.. nape isu sensitive....padahal x sensitive pon...perlu di plihara.... nape ade jer korupsi.... nape org wat salah terang2an tapi xde yg amik tndakan... nape whitey superrior masih ade cucu cicit lagi... ape la yg assabiyah sgt psl family tree diorg.... maybe dasar apharteid btol2 disalah interpretasi... maybe kegelapan semalam xditerangi sepenuhnya dgn cahaya hari nie... maybe sifat hipokrit lebih di rujuk dari berterusterank...
......................................................................................................

ini antara psoalan yg timbul.... aku pon xpaham nape aku tertanye2... maybe xde sape yg sbnarnye pnah amik kisah.... tapi aku yg sebuk2 mnebar jala ke tanah... huhu... pnat sakit otak jiwa kosong...dok atas atap umah.... isap rokok...layan angin wat unggun api dpan uma... macam sewel....tapi skrg aku da boley wat unggun api setinggi2 nyer... mcm ka dalam tb yg slalu diorg wat.... haha....gian nak lepak sungai diwaktu mlm,,,,tapi poket ade zero...

photographer beginner tapi ember itu mantappengabadian secebis hayat untuk satu seni yang procrastinative

Tiada ulasan: