ubat buat daku||surat buat kalbu

aneurisme ini acap buat kornea aku nampak kanak kanak kecil guling guling atas batu merah....

geram aku mahu satu susuk mati bila apa yang aku jerit tak di ambil endah....

terima kasih untuk satu gadis ajar aku code strikethrough ini yang sebenarnya mudah....

aku tak mahu lengah lengah bimbang akan nasib semua manusia gembira dan aku jadi selain indah....

aku tak mahu desas desus resah sebab aku tak mahu gundah sebab aku tak mahu semua benda mudah aku anggap susah kerna aku damba husnul khatimah....


sila cari kata kunci bagi diri anda dalam risalah ini sebab aku sertakan semua sekali yang main...

aku mahu sisa sisa yang tinggal beberapa ini aku jadi tunggal dan VIP khas untuk aku tadah....

untuk binatang yang selalu resah gundah bernanah sumpah aku tak mahu beri walau satu kisah....

seni satu ciptaan untuk semua taulan yang setia cipta senyuman waktu aku perlu berteman dan vice versa.....

enak ritma saksafon....

aku jadi lupa arah.....

aku jadi lari dari cerah.....


aku jadi lupa tujuan.....

aku jadi hilang rancangan.....

aku jadi hilang.....

sila faham sebab ini mudah.....

sila faham sebab ini serang tepat....

sila faham sebab ini bukan gurauan tak bertempat....

S.I.L.A. juga boleh aku ubah waktu aku marah.....

aku punya tuhan....

aku tak mahu salah guna S.I.L.A. kalaupun aku bisa kata terpaksa ....

aku harap aku masih sabar untuk belajar berhenti berniaga salahguna....

cukuplah versi jahil aku padam waima masih samar....

tuhan uji aku dengan sikap biadap jahilliyah....

tuhan mahu aku rasa ubat yang aku pernah serah pada ramai orang pada zaman sudah....

terima kasih tuhan....

aku hargai sangat point defect ini....

aku mohon dari Mu tuhan....

aku mohon dari Mu yang bermaha daya dan maha iradah.....

hantarkan lagi electromagnetic force bercas positif....

agar aku cenderung ke arah positif.....

lindungi aku tuhan....

aku damba husnul khatimah.....


ameen.....

terawikh terakhir 1430H....
y
a Allah...
terimalah terawikh hamba mu yang hina ini...

ameen....




pernah terlintas masih berlegar:-

1)is there any mammals other than women got a menstrual recycle with them??....
2)mahu berhenti tatkala aku rasa manis bukan manis dunia....
3)mahu dunia sunyi pada waktu siang dan busy pada waktu malam agar global warming boleh dikurangkan....


Tiada ulasan: