FURK UP




tolonglah ambil tindakkan....
mereka kutuk al-marhum sultan johor boleh pula ramai yang melenting....
ini dah melebihi garisan....
sudah lah kutuk negara....
kutuk agama orang lain lagi....
ini kalau dapat mahu kena sula di khalayak ramai....
sambil masukkan bola besi berduri dalam mulut dia....
lepas itu ikat tangan dengan kaki dia lepas itu seret dengan caldina gt four sejauh beberapa puluh kilometer....
jangan bagi sampai mati.....
biar dia mati perlahan lahan.....
lepas itu...siat siat badan dia....
taburkan rempah secukup rasa.....
bakar arang dengan starter fire yang boleh dibeli di pasaraya carefour....
tunggu arang jadi bara.....
panggangkan kepingan daging tadi.....
bawa kepingan daging yang siap dipanggang tadi ke zoo negara.....
bagi harimau makan.....
jangan biarkan tubuh bangsat bernajis ini bersemadi di bumi.....
dia tak layak.....
lagi lagi di malaysia.....
jangan lupa menyertu tangan anda dan tubuh badan anda selepas proses proses diatas selesai.....

5 ulasan:

nuRuLain_zAiNi berkata...

org malaysia ke tu? buang je dr negara ni

Asma' Ahmad berkata...

gila melampau minah ni! aku marah gak >.< tak sayang mulut langsung! tak kenal Nabi, suka2 hati nak ckp mc tu..

dadih double layer berkata...

kne wat something nih...

cucutokjanggut berkata...

alhamdulillah, saya punya teman2 yang masih ada sensitiviti...

mr radzi, berbanding kita 'balas' mereka dengan cara yang kau syorkan.. aku ingin bertanya, apa yang sebenarnya patut kita persiapkan?

...diri kita, mr radzi..diri kita. diri kita yang entah dimana ini. yang sering menjadi salah faham orang lain terhadap agama kita sendiri..nau'zubillah..

rhazes mohamad berkata...

aku cuma marah bila perkara yang sensitiviti dia terletak pada prioriti tertinggi di pandang enteng oleh pihak berwajib....