1 HUNDRED AND 50

asalamualaikum...
ini entry yang ke 150...aku pun tak ingat sejak bila aku mula terjebak dengan arena masuk entry dalam blog ini....bila tengok dekat arkib....aku rasa aku mula pada nov08...

sebelum itu lagi sebenarnya aku dah start taip taip dekat blog friendster.....zaman semua orang tengah "noob" gila addict dekat friendster.....dan akhirnya aku malu sebab pernah terjebak dengan friendster.....

cis!....style kacang lupakan kulit.....account friendster aku masih ada lagi....tapi setahun 3 4 kali jer aku log in.....gambar dari situ semua pun aku dah delete.....

aku sebenarnya malas nak menaip due to swinging mood.....kepala aku berat.....ada sesuatu yang aku rancang.....malas aku nak cerita.....sebab....panjang dan berat.....lagi lagi kalau aku cerita nanti ada yang nangis pilu dengan kisah aku.....

ya....ini aku.....ambil masa untuk terima hakikat.....but....dont worry....i wont take it too long.....sooner or later ill be OK.....yeah!.....haha....aku rasa hipokrit bila tulis macam itu....bila tulis YEAH!....konon konon dapat ubat hati yang lara kecewa......

itu semua tahi anjing muka kemek....[read : bullshit ].....memang orang selalu cakap kata kata semangat mampu menjana pemikiran positif.....sebagai harapan and what so ever.....tapi dalam keadaan swing macam ini.....aku seperti terumbang ambing.....kejap semangat kejap hilang....kejap bersedia....kejap macam bangang......

ah!....malas aku nak fikir.....aku kena menongkah arus.....terus....ke depan.....aku lihat quotation siapa entah dekat dokumentari FIFA semalam.....

"sejarah haruslah dihormati....tapi ia perlu disimpan....tak boleh dikeluarkan selalu....kelak kita tenggelam dengan sejarah sampai tak boleh maju....."   macam ini lah lebih kurang.....aku pun tak ingat sangat......aku ambil part part yang penting jer.....

but guys.....have you ever wondered.....in this very spherical world....ada tak orang yang 24-7-365.25 days.... always down failed and never come back?.....tapi aku rasa tak ada......

sebab tuhan maha adil......syaitan pun kadang kadang dapat kemenangan dapat kejayaan dalam menghasut manusia.....every single things deserve a win situation......

aku dah melalut apa entah semenjak dua tiga hari ini.....emosi kian meruncing....owh ya.....aku nak bagitahu....aku grounded diri aku sendiri....no incoming call.... no facebook ....no SMS will be responded.....But not to the few people i need most in my life......and still....depends on the swing angle of my mood......haha......[tawa dalam tangisan....hipokrit lagi....]....

jadi hari ini.....merupakan hari aku memilih arah.....aku dapat peluang.....bukan untuk memutar masa....tapi untuk mencorak semula.....every days is a new day.....lirik lagu POD.....cilaka...lirik memotivasikan tapi melodi langsung tak harmoni......korang layan la.....entah macam mana lirik ini boleh masuk sekali dalam kepala aku......

tapi cilaka satu lagi ialah epic fail untuk uploader video nie.....kalau korang dapat trace apa silap dia tanpa google atau keluar dari blog ini atau new tab..... kau orang memang die hard fan POD la.......

Tiada ulasan: