GOOGLE IS THE WAY OUT

selepas meneliti beberapa keping gambar di satu laman sesawang yang aku pun dah tak ingat pautan  dia..... aku teringin nak cuba apa yang dibuat di laman itu.....sekadar untuk kesahihan....rupanya memang sahih..... jadi aku print screen dan bubuh dekat sini.....
apa??...dah tahu ke??....oh..aku lambat la ni??....peduli apa....hahaha....


jadi....untuk melanjutkan lagi bidang kajian dalam versi sendiri.....malas lah ciplak idea orang kan??.....tak genuine leather la bak kata awek awek vogue......

aku menggunakan enjin carian yang sama dengan menaip perkataan lain pula......jadi inilah hasilnya....



lantas....aku terus humming lagu "UITM DIHATIKU"....sampai part ....usaha taqwa mulia.....untuk menyedapkan hati.....

aku rasa ini kes dengki google dengan UITM kan.....korang tak rasa ke??.....ditambah founder google kan yahudi..... yahudi kan suka sebarkan propaganda kan?....

jadi aku rasa aku ada point untuk menerangkan kenapa situasi macam ini boleh berlaku....cis!...jadi korang pun jangan lah percaya sangat dengan prejudis google......

kepada pelajar UITM.....tak kira la kampus mana pun.....sila turunkan rank negatif ini.....malu weh!..... tidak lupa juga kepada orang melayu..... terasa pervert-pathetic-prostitute pula bila mendapat hasil carian yang sedemikian.....

kepada yang tak tahu melayu boleh itu apa......korang jangan ingat itu positif macam laungan "Malaysia boleh!"......

sebenarnya ia kontra......aku tak tahu pun pasal ini.....tapi orang yang selalu cerita.....aku dengar je....[huh~....percayalah....]

ps: aku bebas!!




Tiada ulasan: