K ini semua kau punya pasal...

dah pernah keluar lepak dengan member yang asyik cerita pasal ex-gf dia yang dah setahun lepas clash?...ya...memang maksud aku sepanjang waktu lepak tue dari pukul 2230 sampai 0230 asyik buat sorotan plot kisah cinta yang tak jadi.....pernah tak??....

aku pernah....rasanya memang macam cilaka....

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk [kejap button K aku rosak.....kena tekan kuat kuat...tu yang aku tekan banyak kali tue.....]

ah...korang pernah rosak button K?....

aku pernah.....rasanya macam tiba tiba malas nak bloging....

kalau tak ada huruf K macam mana nak blogging?....
kalau tak ada huruf K macam mana nak eja perkataan yang pakai huruf K....
nak mencarut pun tak best kan....

sebab majoriti ayat sumpah seranah semua pakai huruf K.....

nak aku bagi contoh?....tak payah kan....
korang pun tak payah la cari contoh.....
itu bukan fakta sangat pun.....

aku tahu dalam minda korang sekarang tengah ingat ingat setiap perkataan mencarut.....
saja kan nak pastikan kebenaran....

ngada ngada....
banyak banyak benda boleh buat....
saja nak pertikaikan fakta K dan carutan.....

aku memang dah tak ada spirit la nak blogging....ini semua sebab K....
ok lah....next time aku blogging pakai PC la....chow....

for the record :

be gentle with K

foto google
 and sigh








2 ulasan:

Kay berkata...

terasa beb
haha

rhazes mohamad berkata...

haha.....kalau kau aku tulis faiz la....ngaha