STILL NOT GETTING ANY

Assalamualaikum..

Dah raya ke tiga hari ini, secara automatiknya raya dah tamat. Jadi yang tengah gedik gedik dekat kampung dah boleh packing barang nak balik rumah balik asrama balik universiti. Aku tak tahu nak mula dari mana, secara jujurnya aku tak pijak door mat rumah orang lagi nie, even dah tiga hari raya.

Clueless gila nak pergi mana raya raya nie, macam tak ada life walaupun memang tak ada life. Orang orang pergi sibuk beraya kau pergi blogging buat apa doh!. ah, sukati.

Pathetic sangat sampai aku harap raya nie cepat habis secara total, buat apa nak raya lama lama. Memang tak ada semangat langsung, Almond london tak makan lagi nie. And even pathetic gila babi adalah.

1) aku belum salam sesiapa lagi sambil apologize ;and so yes, even family sendiri. 
2) aku cuma beli baju t-shirt berkolar kaler maroon sebagai pakaian raya ; and so yes itu saje.
3) seluar jeans atau seluar raya aku tak beli ; and so yes aku guna yang 2 tahun lepas punya. 
4) malam hari raya pertama aku lepak maple yang kebetulan beroperasi.
5) malam tadi makan malam dekat McD
6) pagi tadi sarapan KFC yang ditebus dengan Hot Ticket hotlink.
7) the most pathetic part is ; baju melayu aku warna biru (tahun nie berusia 7 tahun)
dari form 3 aku tak tukar tukar


tapi baju nie aku jarang pakai, jadi tak ada la nampak macam sengkek sangat asyik repeat baju yang sama kan plus benda nie orang cuma pakai waktu first day raya je and another plus butang baju melayu aku dah cover semua sekali kekurangan baju repeat nie.

Kalau ada yang nak mengumpat mengumpat baju nie aku flash la kat diorang butang baju melayu sakti yang mampu tutup mulut si belagak bergaya tersebut...haha

ok chow.

for the record :


album simple plan doh.. dari tadi aku nak ingat apsal title entry ni macam familiar..

kadang kadang bila semua macam dah selesai nampak macam dah sedia. Selamba terlintas dalam fikiran, Tuhan aku dah sedia, sila angkat. -si bosan dihasut si setan-

Tiada ulasan: