EID MUBARAK

Assalamualaikum..

Ini aidilfitri. Selamat hari raya semua, maaf lah apa apa dosa yang aku pernah buat, pasal pasal yang aku pernah cari dengan korang, kita kosong kosong ok!.

you might say ; eh!..takde life ke orang nie..update blog waktu festive sebegini..
and i will say ; hell i care. haha

Apa entah aku nak update pasal raya nie. ouh ya!..

Family aku keluar, aku sorang sorang je kat rumah, diorang keluar pergi jusco cari kuih raya. Mencari kuih raya di hari raya pertama bukan lah sesuatu yang tak pelik ya, persiapan raya pun kami tak concentrate sangat.

Jadi, kepada yang nak raya rumah kami hari ini, jangan terkilan kalau kami hidang biskut merry, rendang semalam dengan ketupat semalam aku dah convert jadi sisa makanan. So yang tinggal ada la beberapa makanan daily basis yang bukan makanan raya.

Aku tak reply pun mesej mesej yang wish hari raya. Satu pun tak, jadi tak payah susah susah hantar mesej memintak maaf bagai, aku dah lama maafkan. So yang hipokrit tak payah bazirkan ability hypocrite dekat aku, sebab aku tak beli.

Plus aku dah maafkan semua so what you have to do is keep on forgive me ; and keep on forgive others as well. Its good for everyone, because every single day everyone will make a mistake.

So bila dah bosan macam ini aku tak tahu nak tulis apa lagi, ditambah dengan situasi yang sama berulang setiap hari. Jadi tak salah rasanya aku merapu untuk mempelbagaikan situasi, asal tak tulis benda yang tipu.

kalau korang nak tahu definisi raya bagi aku. raya adalah.............................

haha..
kalau tiba tiba aku habiskan entry nie kat sini aku rasa OK kan?...ok tamat.

for the record :
maaf zahir batin

6 ulasan:

cucutokjanggut berkata...

salam aidilfitri bro.

taqaballah minna wa minkum.

ada masa, ajak kengkawan singgah beraya ke rumah ye.

belog berkata...

kata nk datang!!aku tunggu depan tangga kot~haha

y3op berkata...

biskut merry pon ok..dri biskut mayat..ceit...belagak penat anto mesej...

rhazes mohamad berkata...

fizah :

minna wa min kum taqabbal y karim...insyaallah kalau free kami datang...

lala :

aku cari tangga kat kg.delek tak jumpa jumpa...haha

Asma’ AB berkata...

rhaz!! slamat hari raya. aku tau ko da lama maafkan ak, tapi ak nak mintak maaf jugek.. hehe.. dgn ingatan tulus ikhlas, jemputah dtg ke rumah ^^

rhazes mohamad berkata...

asma:

tamak betul...dah bagi mintak lagi..hahaha...

sama la kita..aku pun minta maaf..
insyaallah kalau aku rajin...sampailah aku ke sana...hehe