ENTRY

Salam
stylo juga kalau update blog dekat ruangan komen

3 ulasan:

rhazes mohamad berkata...

salam.

saya akan tulis entry esok. hari ini saya cuma nak bagitahu yang esok atau lusa saya akan tulis entry, jadi hari ini kira macam tak ada entry lah. sebab hari ini saya ada idea nak tulis tapi saya tak ada masa pula.

jadi bila esok atau lusa saya dah ada idea, saya akan tulis entry macam yang saya cakap hari ini. jadi hari ini dekat blog ini tak ada entry, yang ada cuma pesanan untuk bagitahu yang hari ini tak ada entry. tapi kalau esok tak ada entry juga, maksudnya esoknya mesti ada entry. kalau tak ada entry juga, tunggu je lah sampai ada entry.

atau kalau kemaruk sangat nak baca entry sila baca entry lama lama tak pun pergi je blog lain yang ada entry updated untuk hari ini. yang pasti nya dekat blog ini hari ini tak ada entry. sebab saya tak update entry hari ini adalah kerana saya rasa lain kali boelh update lagi.

kalau tiba tiba blog saya update, padahal bukan saya yang tulis entry. itu maksudnya blog saya dah kena hack. kalau saya tak sempat update dan nyawa saya dah diangkat pula itu namanya dah ajal. tapi bergantung pada ketentuan Allah lah kan, nak bagi umur saya sampai mana. nak bagi saya update ke tidak.

kita hanya mampu merancang. Tuhan yang menentukan. macam lah tadi. saya tak rancang pun nak tulis pesanan ini. saya ingat lepas download inception tadi nak terus tidur. tapi tiba tiba mula menulis dan tak nak berhenti. last last pesanan nie pun dah macam entry.

ok lah. dah boleh berhenti rasanya. panjang pulak komen nie.

akufes berkata...

kmi yg nk komen ni cmna plak? kna komen kt ruangan entry ka cmna? haha

rhazes mohamad berkata...

kena komen kat ruangan entry la kala terrer....hahaha