WHAT WILL YOU WISH TO BE HAPPENED AT THE END OF THE DAY?

untuk jadi bagus kau mesti cari salah orang lain dan serlahkan diri kau supaya nampak lagi bagus dari orang lain. itu cara paling keji. jadi bila kau rasa kau tak pernah buat salah lagi susah rasanya kau nak sedar yang kita ini sampah kita ini lemah. jadi apa yang aku harapkan terjadi nanti adalah aku ada kebolehan untuk elak dari buat silap.

sekejap..

manusia tak lari dari buat silap. jadi tak boleh lah aku harap sesuatu yang di luar fitrah manusia. jadi aku nak ubah paling kurang pun aku nak setiap kesilapan aku disusuli peluang untuk aku ubah, buat aku jadi makin kuat, dan berdisiplin.

sekejap sekejap.

tadi tu aku cuma boleh mengharap je kan? jadi tak perlu lah serius sangat. aku harap aku boleh teleport macam dalam filem jumper. aku nak makan burger atas puncak piramid giza, nak duduk dekat kepala statue of liberty, nak keluar masuk vault bank sesuka hati. cool kan? jadi aku nak jadi supercool human.



i wish i have the ability to avoid any kinda mistake.

Tiada ulasan: