UPDATE

Salam

i used to blog once upon a time ago, but today the feel of blogging kinda fade away little by little, aku tak tonton banyak movie sekarang nie, maka kreativiti aku terhad untuk sesuatu yang tak perlukan kreativiti sangat, macam mana nak cakap entah. pandai pandai la...

kebelakangan nie aku dah mula kisah dengan hal hal remeh yang orang tak kisah. making me awkward and over worry untuk benda benda yang remeh. maka kerap juga aku tanya soalan soalan remeh dan bodo bak kata orang orang terrer. bila soalan yang keluar berjenis bodo, maka aku akan jadi objek jengkel yang tak keruan memek mukanya. tapi peduli apa...

aku sedang dalam perancangan untuk memajukan diri. bukan aku seorang nak majukan diri, sebenarnya semua orang sedang bermati mati nak kaya dan berjaya. paling tidak ada rumah yang selesa kereta dan keluarga bahagia. tapi nak tak nak kena bergolok gadai, kalau duduk atas tilam main facebook, twitter dan blogwalking je. bila nak berjayanya?...

dalam banyak banyak perkara yang buat aku runsing adalah keberlangsungan hidup dan rancangan pembinaan masa depan yang cerah, aku risau kalau kesuraman kemerosotan or any kind of deterioration will bring me down dan buat aku malas untuk wake up. aku memang senang malas. tapi once aku rajin aku akan rajin dan orang akan tengok sinis. celaka... ingat aku pemalas sangat?..


i had a simple principle, i can love people easily and i can hate people forever. itu mudah jea. aku dah banyak kali dikondem untuk hal hal yang tak masuk akal, tapi aku guna sisa nyawa yang tinggal untuk chill dan tarik nafas, aku bukan jenis yang boleh diajak sparring tapi kalau kena tumbuk aku takkan diam. jadi apasal aku nak cerita pasal aku kat sini?.  apa benda sangat yang aku mengarut nie?. ah.. sudahlah!. study..





Tiada ulasan: