7 days to go...




lagi 7 ari da nak mula sem baru...
aku da benti keje...
aku xtau nak wat per 7 ari nie...
dok uma ....everything ok...
abg aku da balik usim da...
aku jer blom lagi...
setiap malam tido lewat...
aku dapat brite dari dak pompuan tempat keje aku...
yg aku nyer gaji mungkin di hold...
atau di potong...
hurm...
xde modal lain la tue...
bangang btol...
ugut aku pkai duit,,,
ingat aku heran...
kalu ko xnak bagi pon aku xheran la...
aku pon bukan nak sgt....
result baru2 nie...
amat2 sgt mendukacitakan...
xhran la...
aku pon xstudy hard sem nie...
byk main...
next sem...
aku mesti make sure...
aku dapat mood balik utk study kat u...
aku da dapat rentak...
so that ...i wont let my self disappointed 4 d second time...
beside there is nothing to think about rather than get focus on those thing...
aku mesti study...


aku kna repeat subjek nie...




dgn nie....


huargh...
da la dua2 core subjek...
mmg drop kaw2 pointer aku...
seb baik subjek yg lain aku agak score...
ntah la...
maybe da mmg rezki aku takat tue je kot...
redha je la...
bukan kna kick uni pon...
at leat aku di beri pluang utk repeat...
tq uitm...
aku xkan sia2kan pluang nie...
nantikan aku membwat come back...
tggu la...............................
tgk je ape aku tunjuk nanti............zasssss...............

4 ulasan:

Asma’ AB berkata...

hoh0~
sabar e kawan..
lepas ni study lagi rajen

Lea Isnawi berkata...

belajar dr kegagalan...

xpe..try lagi 4 dis sem..=)

rhazes mohamad berkata...

thanks sumer...

~roslinda~ berkata...

gewd luck n all d besh 4 dis sem!!!
static n material tuh..insyaAllah kamo0o leh nyer,d0n w0rry...=)
hid0p eng student~