aku nak update la

hua...
aku nak update la...
tapi tatau nak citer per...
hurm...
okla..
start dari semalam ek..
aku gi keje...cam biasa la...
bengang...stress...moody...rase nak maki org...
anson da dua ari mc...
baru semalam dia datang...


dia datang...dia tanya aku da jual ape...
aku cakap la aku da jual kamera olympus dgn hp nokia 1208...
pastu dia wat muka bengang,,,,
da dua ari dia xde xkan sales kdai baru dua....
aku cakap la tu bukan sales kdai la bangang,,,
tu sales personal aku...


pastu dia bising2 plak tanye aku sales kdai....
time moody kot....mmg makan maki aku blik la....
dia nak melantun ugut aku nak potong gaji...
aku cakap gi mmpos la....
aku pduli ape....
pasu dia senyap...
pastu dia xpuas ati ape nta....
dia cakap kat aku padan muka da xbley kuar smoking sesuka ati...
aku cakap balik....
aku xheran...
aku tinggal seminggu jer kat sini....
dia wat muka terkejut...
aku cakap kat dia aku da anta surat resign...
lagi la dia bengang dgn aku....
sehari xcakap langsung dgn aku...
last2 malam tu dia bgtau gak la...
kalu aku benti dia da xde offday...
kna keje seminggu str8....
ngaha...dgn selambe aku cakap tu bukan problem aku....

tapi senang la nak dapat pekerja...
skrg nie lpas spm...
bersepah2 budak cari keje...

then...lpas maghrib tue....
aku lpak minum dgn heirol...
lpak ponyer lpak...
ttiba manager tesco datang...
sound2 cam bagus...
dia amek pass take 5 aku....(pass untuk gi smoking, smyg ,etc,)
pastu dia alau aku balik...
setan ponyer org....
ko tgk ko nanti
balasan yg ko dapat....
mesti ko nyesal x sudah ponyer....

tapi aku wat keras jer datang keje pagi tadi....
aku nak tgk dia bley wat per...
last2 dia x cari pasal dgn aku...
dia cari pasal dgn yan....
last2 yan plak kna halau...

mmg nak kna la dia tue...
seb baek ijan xde...
kalu ijan ade aku rase da makan komputer da manager tue...
aku tgh tggu ijan la nie...
cpat la datang keje ijan setan oi....

ok la lenkali upd8...
pnat la....

Tiada ulasan: