upd8 la nie!!....

stelah beberape purnama...
aku mmg sgt2 xslalu on9...
ini kerana...
komp ini merajuk...
dia perlu diservis....
lame dia wat hal...
sampai aku pon xtau nak wat per....
aku cube yg terbaik...
menawarkan servis dari khidmat tangan ku sendiri...
namun hasilnya...
mndukacitakan...
ternyata dia lebih demand dan manja utk di hanta ke kedai...
aku pon mati pilihan...
dgn selambo...
aku bawak la ke kedai...
selang bbrp hari...
tawke kdai tu kol...

"bro lu punyer hard disk rosak la...
thats why lu install windows....windows x lekat lame..."


yah...
itu la masalah di alami selama ini....
nak kata physical damage...
bukan...
aku sangat yakin ia bukan natijah dari fizikal damage....
kerana pada awalnya dia maseh mampu di inject dgn
bloat and wat so ever....

lantas aku pon xtau nak wat per....
aku biarkan dia tersadai di rumah bbrp hari...
sampai la malam tadi...
sedang aku belepak di uma krol....
ktorg borak2...
cerita pasal gajet....
sampai la dia mmberikan harapan kat aku dgn berkata....
ko try utilze bnda dgn software...


aku pon balik dan terus cuba...
segalanya berjalan macam biasa...
aku download bbrp tool dan di muatkan dalam hdd ku itu...

sesunggonya aku mmg xnak bgtau tool2 yg aku guna and software2 backup yg di perlukan....kerana perjalan utk mgetahui bnda tu...mmg sgt panjang dan mnguji kesabarannnn...hahaha...cari la sendiri...

lagi pon kemantapan dan keberkesanan dia maseh dalam proses ujilari...
aku xbrani nak hebahkan...
cuma jika ada masalah dgn windows...
aku rase sedikit yakin utk masuk campur.....


haha...
aku dapat rasekan yang en.windows kali ini tidak akan ke mana2 lagi...
kerana...
jika benar ape yg di gembar gemburkan author kpd tool yg aku guna itu...
bhw tool tersebut bukan sahaja memformat hdd anda...
tool itu juga ntah la....
kire lagi gempak la dari format...
aku pon xtau nak ckp camner....

yg penting aku sgt2 mnghara....
bhawa en.windows ini mampu bertahan...
dan berpuas ati dgn servis ku yg x seberapa...
mintak maaf komp. aku xmammpu berikan rawatan
yg mewah semewah di medical center..
aku hanya mampu berikan panadol...dan koyok...
harap ko x memilih sangat....
syg kaw.....

Tiada ulasan: