selamat lewat sore

asalamualaikum....
again....out of poetic mode....
huhhu...hari ini...hari khamis...
27 ogos 2009...
hari nie...birthday mama aku....
aku xbagi adiah...sebab xde dwet....
aku ade gak try usya2 bank islam....
mane la taw dwet zakat a.k.a. dwet belanja aku sem nie....
dah masuk....haha....hampa...xmasuk lagi....
xpe2...blom ade rezki....
so that terus sabar....
cari ikhtiar lain untuk sara diri....
terus berdoa...terus bertawakal....
mudah2an...ade la sikit rezki...untuk sem nie...
da bbrp bulan sem 3 nie start...
alahamdulillah...maha suci tuhan yang mnurunkan rezki....
aku mampu survive....cuma terkilan...
time start sem ari tue...
aku mintak dwet mama aku utk bayar yuran....
huh...mnyusahkan org jer....
dugaan nie buat aku sdar...

ALLAH beri apa yang kita perlukan, bukannya menurut kemahuan kita.

terima kasih untuk sapaan itu wahai saudara anonymous . ..
semoga allah merahmati hidup mu...ameen...
terimakasih juga untuk saudara remi....
aku mmg bersyukur r dapat member cam dia nie....
time aku susah mesti dia ringan tangan....
aku ingat lagi mase malam merdeka....
ke malam new year....lupe plak...
tapi mmg malam la...
time tue xde kenderaan di jalanan....
motor aku rosak....lokasi....area2 jalan kebun....
remi da jauh ke hadapan...aku tertinggal kat belakang sbb motor aku tetiba rusak....
kitorang otw ke shah alam....haha...time tue aku ngan saudara gaban....
gaban nie ialah follower blog aku secara invi....thanks gaban....
ur words was truly create me....kau mmg ade kriteria johorian...haha....
balik kepada cerita malam tue....
diorang yang ade malam tue cube sehabis baik utk repair motor aku...
diorang tersebut ialah...krol...banin...maan...waktong ade ke x?...aku lupe r....
tapi mmg xboleh nak buat pape....terpakse towing....
cube la bayangkan towing dari jalan kebun sampai sungai udang....
and the sad things....yang towing tue remi sorang....pergh....mmg sedeh....
sape la sanggup wat camtu.....tapi remi buat jugak....
aku mmg respect dia nie....sebab kalu kluar jalan ngan dia...
dia mmg ade rase tanggungjawab kat member2....
sape yang knal remi...tapi masih nak nafikan bnda nie...
aku xtaw la ape dendam korang kat remi...
haha....dah2....xyah puji lelebih mamat remi nie....
serius dia akan kembang dam ambil mase 4 hari untuk kempis balik....
back to the present....sekarang nie....
dia bantu aku....cari dwet....untuk sara diri aku yang terkontang kanting nie....
so that....kalu ade sesape yang sudi nak bantu remi bantu aku....sila klik ini...
di situ ade bermacam produk yang kami usahakan....
insyallah....benda nie....masih dalam proses penambahbaikkan....
untuk kepuasan ke dua belah pihak....
pihak kami...dan pihak korang....
dan kami berharap sangat kesudian tuan puan untuk berurusan dengan kami....
tak kisah lah dari bentuk ape pon....and the most yang kami harap ialah...
doa dari tuan puan untuk keberhasilan benda nie....
insyaallah....
ok lah...sampai nanti sampai bertemu lagi di "what is next"...
asalamualaikum

Tiada ulasan: