tulisan waktu aku tak mahu tulis

aku tak mintak banyak....
cuma sila gunakan otak sebelum bertindak....

aku tak mahu label kau kata kesat menyinggung
sebab ini musim perayaan cuma aku mahu pastikan
aku dapat sesuatu dari ramadhan yang lepas....
letih!!...


mahu aku sediakan seribu perencah....
biar puas teras hati tamak kau meratah....


[pada mula....aku mahu tulis common-dirty-words anak muda masa kini biar aku puas hati....tapi tak jadi bila nokia software updater yang aku update tak disudahi versi terkini].....ish!!....

-=berhenti sekejap=-
-=sambung balik=-


nasib kau lah aku tak jadi tulis....
selalu mahu aku susah waktu kau susah....
selalu mahu aku susah waktu kau mudah....
selalu mahu aku susah waktu aku sudah susah....
tapi aku lali sebab ini sering....
tapi aku syukur sebab aku tak boring....
last last aku yang pening.....
sebab memang aku bukan dalam mode writing....
jadi sambung topik ini untuk kali yang lain......
-harap aku mampu lupa topik ini

sambil


baca artikel dekat blog orang:-
.:gunung berapi krakatau aktif semula....
[wajar risau....sila google sebab untuk risau.relevan untuk dirisaukan]

.:politik....ZZzzzzZZZZzzzzZZZZzzzz......

.:tengok video hidung pesakit resdung kritikal....sesuai untuk tambah selera makan

.:berhenti menaip....azan subuh dah 5 minit lepas....
jalankan tanggungjawab!!..

Tiada ulasan: