PAD PENYEJUK

asalamualaikum
aku tengah buat kerja waktu ini....laporan makmal....dalam bahasa muda mudi nya lab report...yang ada tulis tulis entah apa benda entah.....tapi serius aku buat sendiri....cuma disokong padu oleh lab report senior senior dan kawan kawan yang dah buat eksperimen slider crank....sumpah aku tak plagiat idea mereka........jangan tanya aku apa itu slider crank.....aku benci nak jawab....sebab jawapan dia panjang.....


kalau betul betul sangat nak tahu dari mulut aku....jom belanja aku teh tarik dekat mana mana maple....aku terangkan satu satu sampai kamu orang muntah hijau sampai mata mengalir nanah.....lepas itu jangan salahkan aku....kalau ada kecederaan mental dan fizikal berlaku.....


tapi bukan itu aku nak tulis tulis kat sini....cuma aku saja nak maklumkan aku tengah berhenti rehat lepas kira kira guna formula panjang.....kalkulator aku dah keluar asap dari tepi tepi.....tertanya juga....kenapa ada inovasi untuk hasilkan penyejuk komputer riba atau dalam bahasa mat saleh dia cooler pad yang budak budak baru beli laptop selalu guna....bila dah lama lama....laptop entah ke mana...cooler entah ke mana.......hangat hangat tahi ayam.....


kenapa mereka tak nak reka cipta penyejuk kalkulator?....agak kurang adil di situ......kalau dalam karangan autobiografi....."aku sebuah kalkulator saintifik".....mesti ada tulis sekali rasa iri hati kalkulator pada komputer riba dalam rangka karangan....baru dapat markah lebih......


owh ya.....aku sudah menukar rupa blog kepada lebih matang dan profesional.....sesuai untuk dibaca semua golongan.....terima kasih kepada yang puji puji dan puji dalam hati.....aku tahu....sebab kekangan kemalasan....kamu orang malas nak taip kata kata puji dekat ruangan komen.....itu aku tak kisah....sebab tak ada kesan pun pada aku.....blog ini akan terus berjalan selagi perkhidmatan internet masih wujud di muka bumi...dan blogspot masih beri perkhidmatan percuma.....


aku makin benci pada rancangan melodi dekat tv3.....lepas aku tengok video dekat youtube yang ada paparkan satu slot macam haram jadah......aku rasa melodi....hip tv....dan yang serangkai dengannya adalah sampah yang perlu dihapuskan dari senarai rancangan di kaca tv......selain mengeruhkan keadaan....ia juga membuka aib orang orang terkenal untuk dijadikan hiburan.....tanpa objektif yang pasti....aku rasa program ini memang sepatutnya dihentikan.....[aku teringin nak cakap program ini bodoh....tapi tak jadi.....]....aku ada dengar dengar dekat indonesia dah haramkan program program yang berbaur macam melodi ini.....malaysia bila nak buat??.....ah....entah lah....itu bukan tugas aku....pihak berwajib.....sila bertindak.....jangan asyik duduk dekat pejabat main daun terup kat komputer.....tak pun facebook 24/7.....




PS:
artikel atas macam tergantung kan?....macam tak berkaitan dengan tajuk kan?....pandai pandai buat konklusi sendiri......

Tiada ulasan: