FUYYOH!


tadi hujan....tahu tak kenapa aku upload gambar atas ni?...ya...sebab tadi hujan....petang...senja secara tepatnya....tapi aku masih dekat maple...sebab apa?...sebab hujan....gambar atas ini jadi saksi kehujanan tadi....nampak kan ada lopak air sikit depan kereta merah tersebut....oleh kerana kamera handphone aku tidak secanggih DSLR....jadi rintik rintik hujan tak dapat turut serta menjadi bukti...

jadi apa kaitan hujan tadi dengan gambar dan entry ini?....mari aku cerita sikit...tadi aku kagum astaghfirullah dengan kereta atas ini....tapi bukan aku seorang....ramai....40% dari isi maple tersebut.....turut kagum....sampai ada yang guna DSLR untuk tangkap gambar kereta ini....

ada juga driver Van company apa entah....berhenti sekejap...tengok tengok kereta ini dari dalam Van....ada juga macha yang kerja kat maple berborak dalam bahasa mereka tentang kereta ni.....yang aku faham bila dia sebut ferrari dengan mata bersinar....

jadi aku pun curi curi tangkap guna kamera handphone....tak ada siapa yang sedar....sebab aku tak nak tunjuk batak takjub yang melampau....aku sekadar seluk poket....letak phone atas peha....dan snap...lepas tu simpan telefon...haha....

jadi dalam hujan petang tadi....di kala senja jumaat....yang aku rasakan afdhal untuk berdoa....aku telah memanfaatkan peluang dengan memanjatkan beberapa potong doa agar suatu hari nanti....aku akan ke perlis....membeli  kereta ini dengan plat pendaftaran.... RAD 21... 

sekarang plat perlis yang paling terkini apa erk?....tak apa...itu boleh cerita belakang...




5 ulasan:

belog berkata...

hahahahahahha:)
beli satu lau dpt free satu kasitahu aku taw zi:)
hahahha
kite kn sahabat dunia akhirat:)
HAHAHHAHA

rhazes mohamad berkata...

tak ada hal....ko nak plat number apa?

Hanisah Safian berkata...

hahahahaha.moga tercapai la ye hasrat ko tu eh.amin. :)

belog berkata...

nak plat l4l4 ade ke?hahaha

rhazes mohamad berkata...

iktiraf..

trimas ya!

lala...

ada2...kat bangladesh la tapi