BERBORAK SOAL FAKTA

assalamualaikum....

hari nie gua tak cukup tidur....jadi otak gua pun macam tingtong gila.....semua benda nak fikir....masa gua mandi tadi macam cilaka entah macam mana dalam kepala gua ada sel apa entah pasang lagu paizal tahir....

terngiang ngiang....lepas satu track ke satu track.....lepas tu gua dapat simpulkan..

"muncung kan daku"


"ini adalah apa yang dapat daku kesan sebagai kesimpulan.....daku berkata benar...harap kamu setuju.....kerana selepas daku mendengar lagu Paizal itu....ayat daku jadi banyak gila huruf U.....daku juga semakin kerap menggunakan daku dan kamu....aku pun tak tahu......kamu tahu??.....kamu mesti pun tak tahu.....sebab daku pun tak tahu....harap Paizal Tahur tahu kenapa lirik dia macam itu.....sebab penggunaan U yang berlebihan sebegitu....akan buat mulut muncung macam ikan yu...."


huhu...memang banyak gila huruf U....uh...huhu.....macam juhunum.....

selain itu....gua juga dapat buat kesimpulan lagi.....

70 % dari rakyat malaysia terutamanya cina....tak tahu banci itu apa.....berdasarkan pengalaman bedebah sebegini....


****
pada satu petang tak petang la...tapi terik dalam pukul 1500....aku picit bell rumah cina untuk tujuan banci....

"hi....saya datang nak banci rumah nie...."
"what?..."       <------cilaka pengotor keluar pakai boxer....
"banci....banci...."
"what did you called it in English?...."       <-------another Chinese lost in modernization....
"census sir........"                 <----replying in English as well.... handsomely.....
"you came to censor what??...."
"no no no....its not censor sir..... its census.....counting population in this district area....."
"what is that?....what is the purpose??...."
"for development purpose sir...."     <------memberi penerangan dengan sabar
"i never heard that before......"
"let me  make it clear.....i came to do the thing that you never heard before...."<------dalam hati..tak luah


tiba tiba gua macam nak belajar bahasa cina pula.....tak ada lah gua rasa bodoh bedebah sedemikian...... bila berurusan dengan si konon bijak macam nie....lu orang jangan bagi muka sangat.....angkat je jari tengah kalau perlu.......


for the record :

lu orang ada tengok iklan ketupat adibah noor yang ada sebut sebut nama gua?.....tolong abaikan.....tak pun tolong banned iklan tu.....

2 ulasan:

y3op berkata...

hahah..amik banci upenye..sonok r..g masuk umah org..

I*K*T*I*R*A*F berkata...

hah? banci pun tarak tau ka??

memang jahunum lah macam tu.hahahahahahahaha. :p

banyak dah belajar ni.
"APE JADAH"
"JAHUNUM"




















hahahhahahahahahhaha :D