MENTALITI KITA

Salam.

makin lama makin malas nampaknya gua nak blogging blogging nie. tapi lepas gua tengok duit nuffnang tadi gua pun rasa nak taip taip la sikit. takkan lu orang datang blog gua tapi gua tak update update kan?. tak manis la dipandang orang bila lu orang klik iklan nuffnang tapi gua tak update blog. kurang ajar pula rasanya.

jadi hari nie gua tak ada banyak benda sangat nak cerita. nak emo emo atau menyebarkan kebencian pun gua rasa bukan hari nie punya agenda, umpat umpat dan gosip artis pun gua tak ada point hari ini, jadi lu orang pun tak ada point kan. sebab tu lu orang datang sini.

kira macam nie la, gua sebenarnya ada point nak ulas, tapi gua malas lah nak tulis dekat sini, jadi lu orang ingat tak pertengahan tahun 2010 nie dalam penghujung bulan Mei. satu dunia sibuk mengecam israel sebab serang kapal bantuan keamanan ke palestin kan?.

lu orang nak tahu tak?. palestin dengan israel dah kembali berbaik baik. jadi lu orang tak payah boikot boikot barang israel lagi. orang islam kat palestin dah tak ditindas lagi. anak anak kecil palestin dah kembali ke sekolah. penjenayah perang dah dihadapkan ke mahkamah dunia, dan batalkan semua kempen. sebab keadaan dah tenang.

dah tak payah poyo berdemo lepas solat semua dah. semua dah OK!..

for the sake of sarcasm.

for the record :

gua tengok orang kita nie. dia punya semangat macam tahi ayam. dia punya poyo pulak. macam jahanam

Tiada ulasan: